[Recenzie] Seria Outlander - Talismanul (Volumul II) - Diana Gabaldon

Detalii despre carte:

An apariție: 2016

Editura: Nautilus

Gen: Fantasy

Nr pagini: 900

Povestea care a stat la baza serialului Outlander

Claire Randall și-a ținut secret trecutul aproape 20 de ani. Dar acum se întoarce acolo unde a început totul, pe plaiurile misterioase ale Scoției, împreună cu fiica ei. Acolo Claire plănuiește să-i dezvăluie totul: secretul cercului de piatră, secretul unei iubiri care traversează secole și adevărul despre Jamie Fraser – un războinic scoțian a cărui dragoste și curaj a făcut-o pe Claire să se întoarcă în timp și să rămână în epoca tulbure în care el trăia. Călatoria ei fascinantă continuă la Curtea Franceză plină de intrigi și în Scoația, prin război și moarte, într-o încercare disperată de a-l salva pe bărbatul pe care îl iubește și pe copilul lor.

Din seria Outlander fac parte:

Partea I: Calatoarea

Partea II: Talismanul

Partea III: Cercul de piatra – Volumul I

Partea III: Cercul de piatra – Volumul II

Partea IV: Tobele toamnei – Volumul I

Partea IV: Tobele toamnei – Volumul II

Partea V: Crucea de foc - Volumul 1

Partea V: Crucea de foc - Volumul 2

Partea VI: Prin zapada si cenusa - Volumul 1

Partea VI: Prin zapada si cenusa - Volumul 2

Poveste:

Talismanul reia aventurile cuplului Claire – Jamie, aventuri emoționante, captivante și pline de mister, dar și îmbogățit cu detalii istorice ale unei epoci de mult apuse. Au trecut 20 de ani de la evenimentele din Calatoarea, iar Claire s-a întors împreună cu fiica ei, Brianna în Scoția unde viața ei s-a schimbat, pentru a descoperi ce s-a întâmplat cu bărbatul pe care l-a iubit. Prin intermediul amintirilor călătorim la Curtea Regală din Franța, dar și în Scoția unde în încercarea de a salva țara de război și de a preveni brutala bătălie de la Culloden, unde Jamie și Claire vor risca totul.

De-a lungul cărții, Claire și Jamie se implică treptat în intrigile de la Curtea Regală, într-o atmosferă fastuoasă a luxului, în petreceri intimie și baluri oficiale printre aristocrați. Cei doi își calculează mișcările cu mulți pași înainte ca într-un joc de șah.Talismanul este o poveste și o istorie, o poveste de moarte și dorințe nerostite, dar și istoria celor care au luptat pentru libertate.

Gândurile mele după terminarea cărții:

Volumul II m-a lăsat cu sufletul la gură pe tot parcusul lecturii. Am încercat să povestesc pe scurt câteva din întâmplările lor pentru că vreau să descoperiți singuri ce se întâmplă mai departe și să treceți prin diferite stări în timpul lecturii. Este un volum pe care nu l-am lăsat din mână, un volum ce m-a făcut să iubesc și mai mult seria Outlander și să nu regret că am început să o citesc.

Vă recomand să citiți cele două volume pentru că merită. O să fiți fascinați de povestea cuplului Claire – Jaime, un cuplu ce și-a dorit să schimbe istoria.

I-am oferit pe GOODREADS nota 5 din 5 pentru că volumul este cu siguranță plin de suspans și adrenalină.

Cartea poate fi achiziționată de aici: